| Društvene predodžbe, slojevi vremena i anticipacija u tri poznata umjetnička djela | 1-30. | 
| Lavr Evgenija Vodolazkina kao roman o vječnoj ljubavi Živa Benčić (Sveučilište u Zagrebu) | 31-49. | 
| “Iz ormara na police”: o odrastanju i izlasku iz ormara u hrvatskoj queer književnosti Natalija Stepanović (Central European University) | 51-71. | 
| Antički i mitološki motivi u zbirci Carmina Burana Tomislav Čanković (Zagreb) | 73-113. | 
| Buddha u prvom i trećem pripovjednom licu Višnja Grabovac (Sveučilište u Zagrebu) | 115-134. | 
| Književne revolucije: naslijeđe avangarde u hrvatskoj književnosti Tribina projekta Hrvatske zaklade za znanost | 135-173. | 
| Učinak interpretacije Prikaz knjige Lada Čale Feldman, Onkraj pozornice. Zagreb: Disput, 2019. Natka Badurina (Università degli Studi di Udine) | 175-179. | 
| Diskurzivni povratak subjekta Prikaz knjige Varja Balžalorsky Antić, Lirski subjekt: rekonceptualizacija. Ljubljana: ZRC SAZU, Inštitut za slovensko literaturo in literarne vede. 2019. Tihomir Brajović (Univerzitet u Beogradu) | 179-183. | 
| Istraživanje dugog trajanja (O prijevodu knjige M. Bahtina na hrvatski jezik) Prikaz knjige Mihail M. Bahtin, Problemi poetike Dostojevskoga. Prevele Zdenka Matek Šmit i Eugenija Ćuto. Zadar: Sveučilište u Zadru. 2020. Danijela Lugarić Vukas (Sveučilište u Zagrebu) | 184-190. | 
| “Femine erranti”: biblijske žene u djelima talijanskih renesansnih umjetnica Prikaz knjige Francesca Maria Gabrielli, Evine kćeri: žene o biblijskim ženama u talijanskoj renesansi. Zagreb: Disput. 2019. Dubravka Dulibić Paljar (Sveučilište Jurja Dobrile u Puli) | 190-197. | 
