|
Društvene predodžbe, slojevi vremena i anticipacija u tri poznata umjetnička djela |
1-30. |
| Lavr Evgenija Vodolazkina kao roman o vječnoj ljubavi Živa Benčić (Sveučilište u Zagrebu) |
31-49. |
| “Iz ormara na police”: o odrastanju i izlasku iz ormara u hrvatskoj queer književnosti Natalija Stepanović (Central European University) |
51-71. |
| Antički i mitološki motivi u zbirci Carmina Burana Tomislav Čanković (Zagreb) |
73-113. |
| Buddha u prvom i trećem pripovjednom licu Višnja Grabovac (Sveučilište u Zagrebu) |
115-134. |
| Književne revolucije: naslijeđe avangarde u hrvatskoj književnosti Tribina projekta Hrvatske zaklade za znanost |
135-173. |
| Učinak interpretacije Prikaz knjige Lada Čale Feldman, Onkraj pozornice. Zagreb: Disput, 2019. Natka Badurina (Università degli Studi di Udine) |
175-179. |
| Diskurzivni povratak subjekta Prikaz knjige Varja Balžalorsky Antić, Lirski subjekt: rekonceptualizacija. Ljubljana: ZRC SAZU, Inštitut za slovensko literaturo in literarne vede. 2019. Tihomir Brajović (Univerzitet u Beogradu) |
179-183. |
| Istraživanje dugog trajanja (O prijevodu knjige M. Bahtina na hrvatski jezik) Prikaz knjige Mihail M. Bahtin, Problemi poetike Dostojevskoga. Prevele Zdenka Matek Šmit i Eugenija Ćuto. Zadar: Sveučilište u Zadru. 2020. Danijela Lugarić Vukas (Sveučilište u Zagrebu) |
184-190. |
| “Femine erranti”: biblijske žene u djelima talijanskih renesansnih umjetnica Prikaz knjige Francesca Maria Gabrielli, Evine kćeri: žene o biblijskim ženama u talijanskoj renesansi. Zagreb: Disput. 2019. Dubravka Dulibić Paljar (Sveučilište Jurja Dobrile u Puli) |
190-197. |
